هدفم در گرمی همچون مشگین شهر خدمت به مردم است

خرید بک لینک

به گزارش خیاو نیوز ابراهیم امامی فرماندار جدید گرمی در آئین معارفه خود گفت: در راستای تکلیفی که بر عهده گرفته ام از اعتماد استاندار و نماینده فرهیخته گرمی تشکر میکنم. انگیزه ام برای خدمت در این شهرستان همچون زادگاهم زیاد هست،...

به گزارش خیاو نیوز ابراهیم امامی فرماندار جدید گرمی در آئین معارفه خود گفت: در راستای تکلیفی که بر عهده گرفته ام از اعتماد استاندار و نمایندهامامیفرهیخته گرمی تشکر میکنم.
انگیزه ام برای خدمت در این شهرستان همچون زادگاهم زیاد هست، احساسم این هست که با پتانسیل های شهرستان و شخصیت والای نماینده تلاشگر و علاقمند به توسعه گرمی توان مضاعفی را برای خدمت خواهم داشت.

هم قسم خواهیم شد در گیر مسایل ریز نخواهیم شد و از ظرفیت نماینده در جذب اعتبارات ملی استفاده خواهیم بود.
از سرمایه گذار حمایت جدی و تمام قد خواهیم داشت.
انتظاراتم از شورای اداری کار های روزمره نیست استفاده از مزیت مطلق در هر حوزه هست در هر حوزه یک پروژه خاص و ویژه خواهد بود.
انظباط کاری همدلی و تلاش مضاعف و هر مدیری با خلاقیت و برنامه باید همراه مدیریت شهرستان باشد.
ارزویم برای مردم خشنودی و رستگاری است و امیدوارم شرمنده مردم نباشم

محمدرضانیوز پایگاه خبری مشگین شهر...

ما را در سایت محمدرضانیوز پایگاه خبری مشگین شهر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت: 9:06

صفحه بندی